سلامتی ما دخترا که اگه نباشیم
سلامتی ما دخترا که اگه نباشیم
تموم عروسکای دنیا بی مادر میشن!
رنگای صورتی توی مغازه ها خاک میخورن!
لواشک فروشیا ورشکست میشن!
خونه سوت و کور میمونه و کسی نیست جنگولک بازی دربیاره!
دیگه کسی نیست مامانا بهش غر بزنن!
سوسکا افسردگی میگیرن چون کسی نیست ازشون بترسه!
روزت مبارک لبخند خدا!
─┅┅═ঊঈ♥️ঊঈ═┅┅─
#انگیزشی #دلنشین #دخترونه #خاصترین
#زیبا #دلبرونه #قشنگ #شادی #آرامش
تموم عروسکای دنیا بی مادر میشن!
رنگای صورتی توی مغازه ها خاک میخورن!
لواشک فروشیا ورشکست میشن!
خونه سوت و کور میمونه و کسی نیست جنگولک بازی دربیاره!
دیگه کسی نیست مامانا بهش غر بزنن!
سوسکا افسردگی میگیرن چون کسی نیست ازشون بترسه!
روزت مبارک لبخند خدا!
─┅┅═ঊঈ♥️ঊঈ═┅┅─
#انگیزشی #دلنشین #دخترونه #خاصترین
#زیبا #دلبرونه #قشنگ #شادی #آرامش
- ۱۱۲.۶k
- ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط