{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از این موقعیت حتی تخمشم ندارم

از این موقعیت حتی تخمشم ندارم
دیدگاه ها (۱)

بخوابیم یا زوده؟؟

درتصویر چ میبینید ؟؟

زیبایی اسمان رو بنگر

امریکا لازم نیس کاری کنه. مردم خودشون بد هستن به اندازه کاف...

حق البته الان که.....به تخمشم نیستم

البته من حسود نیستم......فقط یکی که ....به تخمشم نیستم

لباس کار با دریجه آتشپاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط