باسمه تعالی
باسمه تعالی
برای اینکه Directional Light روی اشیاء موجود در محیط سایه ایجاد کند، آن را انتخاب کرده و در پنجره Inspector مقدار گزینه Shadow Type را به Hard shadows یا Soft shadows تغییر دهید.
در اینجا سایه را روی Soft shadows تنظیم می کنیم.
به سایه درختان روی زمین، سایه پراید روی زمین و سایه درختان روی پراید توجه کنید. این سایه ها پویا هستند و با حرکت کردن اتومبیل، مکان سایه روی آن تغییر خواهد کرد.
جهت مشاهده ادامه مطلب به وب سایت علم آوران مراجعه نمایید
www.elmavaran.ir
#علم_آوران #باشگاه_دانشمندان_جوان #آموزش_برنامه_نویسی #آموزش_بازی_سازی #برنامه_های_چندرسانه_ای #C++ #C # #CUDA #FPGA
برای اینکه Directional Light روی اشیاء موجود در محیط سایه ایجاد کند، آن را انتخاب کرده و در پنجره Inspector مقدار گزینه Shadow Type را به Hard shadows یا Soft shadows تغییر دهید.
در اینجا سایه را روی Soft shadows تنظیم می کنیم.
به سایه درختان روی زمین، سایه پراید روی زمین و سایه درختان روی پراید توجه کنید. این سایه ها پویا هستند و با حرکت کردن اتومبیل، مکان سایه روی آن تغییر خواهد کرد.
جهت مشاهده ادامه مطلب به وب سایت علم آوران مراجعه نمایید
www.elmavaran.ir
#علم_آوران #باشگاه_دانشمندان_جوان #آموزش_برنامه_نویسی #آموزش_بازی_سازی #برنامه_های_چندرسانه_ای #C++ #C # #CUDA #FPGA
۷.۴k
۲۲ دی ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.