{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

میبینی دنیا چقد ساکته..؟

میبینی دنیا چقد ساکته..؟
شاید هیچکس در دنیای من نیست..
یا شایدم...
من در دنیای هیچکس نیستم...:)
دیدگاه ها (۸)

اجی؟داداش؟شوهر؟مامان؟بابا؟هر نقشی دوست داشتید بردارید_که حدا...

هپییی 𝟏𝟎 تایی شدیممبریم برایه امار های بالاتر گآد بآنؤ

~★~م༘رواری༘د س༘ف༘ی༘دم༘......ت༘و دری༘ا غ༘رق༘ ش༘د!☆

~★~م༘رواری༘د س༘ف༘ی༘دم༘.....ت༘و دری༘ا غ༘رق༘ ش༘د!☆

میبینی چه شب ساکتی است؟انگار هیچکسی در دنیا نیست!یا شاید،من ...

☆یا شاید من در دنیا هیچکس نیستم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط