ما از تحریمهای جدید خوشحال نیستیم فقط از آقای روحانی سئو
ما از تحریمهای جدید خوشحال نیستیم فقط از آقای روحانی سئوال داریم شما که میگفتی من نباشم تحریممی آید، حالا که شما هستی تحریم چرا آمد؟
#تحریم
#کاسبان_رای
#تحریم
#کاسبان_رای
- ۳۳۵
- ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط