کاش میتونستم بگیرمت و با مشت بزنم تو دهنت ،ولی از عصبانیت
کاش میتونستم بگیرمت و با مشت بزنم تو دهنت ،ولی از عصبانیت فقط میتونم گریه کنم
- ۶.۴k
- ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط