{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


کاش می‌شد با خودم احساس همدردی کنم...

#مجتبی_صادقی

دیدگاه ها (۳)

دور میشدی بی تفاوتبا تِرنی که رنگِ زرد داشتبر ریلهایی که هرگ...

وخضر شیبنه و خربت معانیـنه ...#مهدی_صالح

بلبلک لو ما صدع خم ریشه تلکه جروح...

غــریب وبالمدینه تروح روحی وماترد ویایوالمفــتاححــزن اول وک...

احساس می کنم خودشون خوشگل ترن ولی خوب جذابن چه میشه کرد

چقدر خنگ کیوتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط