هی هنوز یک ENTP یم نمیدونم چرا تغییر نمیکنه البته از خدا
هی هنوز یک ENTP یم نمیدونم چرا تغییر نمیکنه البته از خدامه تایپمو خیلی دوست دارم ✨🙃🍷😂
- ۲.۷k
- ۳۱ تیر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط