سیدمحمدمعین معرک نژاد دانش آموخته رشته مدیریت کسب وکار دا
سیدمحمدمعین معرکنژاد دانشآموخته رشته مدیریت کسبوکار دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهمترین عامل موفقیت یک کسبوکار در فضای شدید رقابتی بازار امروز، تجارتی مبتنی بر علم روز و تفکر استراتژیک برشمرد.
دانشآموخته رشته مدیریت کسبوکار اظهار کرد: در جامعه فعلی که کسبوکارها رقبای زیادی دارند و فضای رقابت در اکثر مشاغل گسترش یافته به افراد و صاحبان مشاغل و کسبوکار پیشنهاد میکنیم که کمی بزرگتر از همعصران خود گام بردارند و به علوم جدیدی که در جهان به افزایش بازدهی کمک میکند، روی آورند.
مؤلف کتاب «آشنایی پایه با گیمیفیکیشن» درباره چگونگی تألیف این کتاب عنوان کرد: این کتاب برای آشنایی افراد با مفهوم گیمیفیکیشن تهیه و تدوین شده است. در واقع گیمیفیکیشن، یک رویکرد بوده که اصول و مکانیسمهای بازیها را به حوزههایی که بازی نیستند مانند آموزش، سلامت و بهداشت، بازاریابی و مدیریت و ... که میتوان از محیط بازی برای تفهیم بهتر آنها استفاده کرد، بهکار ببریم.
دانشآموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) اضافه کرد: گیمیفیکیشن از عناصر و تکنیکهای بازی برای تحریک مشارکت، تعامل و انگیزش افراد در محیطهای غیربازی استفاده میکند. به عبارتی دیگر، یکی از اهداف گیمیفیکیشن، جذب توجه و مشارکت فرد در فعالیت و بهبود تجربه کاربری است. به این معنا که با اعمال طراحیها و عناصر بازی مانند پاداش، سطحبندی، امتیاز و...، میتوان محیطی پویا و انگیزشی را ایجاد و به ارتقای مهارت، دستیابی به اهداف و تفکر خلاق کمک میکند. با استفاده از ابزار گیمیفیکیشن، میتوان مشتریان را به شیوهای جذاب و خلاقانه به محصولات و خدمات جذب و آنها را به مشتریانی وفادار تبدیل کرد.
معرکنژاد با بیان ویژگیهای کتاب«آشنایی پایه با گیمیفیکیشن» گفت: این کتاب با سبک نوینی که در آموزش داراست، میتواند نقطه عطفی برای آموزش کسبوکارها شود، دریچهای جدید برای رهایی از چالشها به روی جویندگان آن بگشاید و به آنها در افزایش میزان فروش، جذب مشتریان جدید، حفظ کارکنان و افزایش بازدهی کمک کند.
ادامه:
https://ana.press/fa/news/857047
#دانشگاه_آزاد_اسلامی_اصفهان
دانشآموخته رشته مدیریت کسبوکار اظهار کرد: در جامعه فعلی که کسبوکارها رقبای زیادی دارند و فضای رقابت در اکثر مشاغل گسترش یافته به افراد و صاحبان مشاغل و کسبوکار پیشنهاد میکنیم که کمی بزرگتر از همعصران خود گام بردارند و به علوم جدیدی که در جهان به افزایش بازدهی کمک میکند، روی آورند.
مؤلف کتاب «آشنایی پایه با گیمیفیکیشن» درباره چگونگی تألیف این کتاب عنوان کرد: این کتاب برای آشنایی افراد با مفهوم گیمیفیکیشن تهیه و تدوین شده است. در واقع گیمیفیکیشن، یک رویکرد بوده که اصول و مکانیسمهای بازیها را به حوزههایی که بازی نیستند مانند آموزش، سلامت و بهداشت، بازاریابی و مدیریت و ... که میتوان از محیط بازی برای تفهیم بهتر آنها استفاده کرد، بهکار ببریم.
دانشآموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) اضافه کرد: گیمیفیکیشن از عناصر و تکنیکهای بازی برای تحریک مشارکت، تعامل و انگیزش افراد در محیطهای غیربازی استفاده میکند. به عبارتی دیگر، یکی از اهداف گیمیفیکیشن، جذب توجه و مشارکت فرد در فعالیت و بهبود تجربه کاربری است. به این معنا که با اعمال طراحیها و عناصر بازی مانند پاداش، سطحبندی، امتیاز و...، میتوان محیطی پویا و انگیزشی را ایجاد و به ارتقای مهارت، دستیابی به اهداف و تفکر خلاق کمک میکند. با استفاده از ابزار گیمیفیکیشن، میتوان مشتریان را به شیوهای جذاب و خلاقانه به محصولات و خدمات جذب و آنها را به مشتریانی وفادار تبدیل کرد.
معرکنژاد با بیان ویژگیهای کتاب«آشنایی پایه با گیمیفیکیشن» گفت: این کتاب با سبک نوینی که در آموزش داراست، میتواند نقطه عطفی برای آموزش کسبوکارها شود، دریچهای جدید برای رهایی از چالشها به روی جویندگان آن بگشاید و به آنها در افزایش میزان فروش، جذب مشتریان جدید، حفظ کارکنان و افزایش بازدهی کمک کند.
ادامه:
https://ana.press/fa/news/857047
#دانشگاه_آزاد_اسلامی_اصفهان
۹.۱k
۱۹ تیر ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.