{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم داره یه خواهش ،

دلم داره یه خواهش ،
که بگی چیشد نمیوفتی دیگه
به یادش ! #بدون_مخاطب
:( #Pary_joon66
دیدگاه ها (۱)

...

...

:):(

باز دوباره یه شب دیگه ساعت3:26منو یادش اونو یارش 26 توش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط