{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه بارون بباره یه چند تا دونه چه حالی میشم خدا میدونه

اگه بارون بباره یه چند تا دونه چه حالی میشم خدا میدونه
چه حال خوبی تو قلبامونه چقد می خوامت خدا میدونه
دیدگاه ها (۳)

دل من گرفته ...کاش یه کم بارون ببارهکه بارون...فقط اسم تو رو...

سلامتیه اونی كه میدونه اعصـــاب نداری . . . !          .میدو...

علیضهههههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط