{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخی فدات بشم

اخی فدات بشم

<___>
دیدگاه ها (۲)

از یک تا بیست به نقاشش چند میدید؟>_<

تو تنهایی وقتی هیشکی کنارت نیست به چی پناه می بری؟دلت چی بیش...

زیبای خفتهحالا هم که میبینید خفته^______^

فدای تنهایی های تو...........

فدات بشم منننننن

فدات بشم من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط