{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخه چه اسمیه این چشم پزشک داره؟

آخه چه اسمیه این چشم پزشک داره؟
خوبه ایران نیست😂
دیدگاه ها (۱)

مامان بیا منُ بشور😳 😂

یه سوال شرعی داشتم : 😂

😂 😂

‏وقتی وسط‌ برنامه زنده دوس دخترم پیام میده خونه‌مون خالیه

چقدرر این بشر خوبه اخه

اخه لعنتی این چی داره که گزارش میکنی؟

این مدل چشم ستاره خوبه بد نی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط