{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگن.. عشق تو 17 سالگی یه علت هورمنیه

میگن.. عشق تو 17 سالگی یه علت هورمنیه
ولی نمیدونم چرا حتی بعد این همه فیلم برداری‌ش با دخترا... هی وابسته ترش شذم :) 💔
دیدگاه ها (۴۴)

... لنتیییی من از این رنگ پوست متنفر بودم متنفررررر😭 😭 😭 😭 💔...

یکی دیگه جا من اینا رو نبینه خوبه هه:) 💔

نظرات بقیرو میخونی... ینی ممکنه نامه منم بخونی!؟ :)

💔 K💔

خودم انقد وابسته ی این فیلم و اکیپ شدم نمیدونم چطور قراره سه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط