{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امشب منتظرم زنگ بزن😐 کامنتم بزاری قبوله😐

امشب منتظرم زنگ بزن😐 کامنتم بزاری قبوله😐
دیدگاه ها (۳)

😐 برقم که نداریم 😑 آبم که نداریم 😒 گازم که ولش کن 😕

من نیستم بهتون خوش میگذره هاااااا😂 😂 😂 😐

انگورای خودم چین😋 بفرمایین😍 @elahemo توعم بفرما😐

اینم خود انگور😃 از خوشه های درخت بعضیهاشون شیرینن بعضی هاشون...

سید مجید دیو بزنامشب تلاویو بزن

زنگ بزن 😔

زنگ بزن آمبولانسسس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط