{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید اگه خیلی از آدمای مهم زندگیمون

شاید اگه خیلی از آدمای مهم زندگیمون
نمیفهمیدن چقد دوسشون داریم الان بودن...
دیدگاه ها (۶)

تحمل تنهایی؛از گدایی دوست داشتنآسان تر است

اوخش نت وصل شد من امدم

don't cry because they left.just smile because they give you...

واسه جهیزیم بگیرمش چطوره😉 😉 😉

دیگه برا کسایی که خیلی دوسشون دارمم مهم نیستم😅🙃یچی بهم بگو آ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط