{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#شازده_کوچولو

دیدگاه ها (۱)

موقع خدافظی فقط این حرف بود ک خندانم کرد😀 دمش گرم 😍

#انا لله وانا علیه راجعون

#تسلیت

😭 😭

#اکسپلور #تیک_تاک #موسیقی #اینستاگرام #لایک_فالو_کامنت_یادتو...

گُلِ من، گاهی بداخلاق و کم حوصله و مغرور بود، امّا ماندنی بو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط