میفهمی داغون میفهمی
میفهمی داغون میفهمی
من بخاطرتوخودکشی کردم
تو...لیاقتمونداشتی نه نداشتی
من بخاطرتوخودکشی کردم
تو...لیاقتمونداشتی نه نداشتی
- ۲.۰k
- ۲۱ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط