{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مجازےدنیاےزیباییست

مجازےدنیاےزیباییست
همدیگرراندیده ایم
اماباصمیمیت
رفتارمیکنیم
صداےهمدیگررا
نشنیده ایم،‌ولی از
حال هم خبرداریم
درصورت آفلاین
بودن نگران هم میشویم
کاش دنیاےواقعی
اینگونه بود..!
دیدگاه ها (۶)

آنکه بی باده کند جان مرا مستکجاست؟

قدر تو به اندازه ی صبر توستو رازهایت، نهفته در صبرهایتاصلا ت...

#سناریو #درخواستی🦋 وقتی ما آیدل هستیم و خیلی طرفدار ها مون ز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط