{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ناخوشی اینکه...

ناخوشی اینکه...
خودت یه جا باشی....
دلت یه جا دیگه...
دیدگاه ها (۸)

خدایا ای کاش فردا نباشم...

هییییییی...

کی دوشم داله؟؟ هیشکی!

مشتـــی 40 کیلو دختـر چیـهـ کهـ دلشم بشکونی...

گاهی وقتا دلت می‌خواد با همه #مهربون باشی، یه وقتایی هم فقط...

#محرم

تو یه دختری ولی فقط تو محرم دلت می خواد پسر باشی(:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط