{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها این سوییه اوسی جدیدم هنوز بیوگرافیش رو نزاشتم اما

بچه ها این سوییه اوسی جدیدم هنوز بیوگرافیش رو نزاشتم اما به جای کوگومی درستش کردم
دیدگاه ها (۰)

چطوره ؟

سومی شیطان

سومی

ادامه دادم

این اولین اوسیم بود الانم باز آوردمش بیوگرافیش رو بعدا میگم

بچه هاااااا این ادیت رو خیلی دوس دارم خودم درستش کردم 🤭نظر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط