{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما خاصیم‍ چون‍ ⇦ لیتویی‍ شدیم‍‌‌ 😻 ♬

ما خاصیم‍ چون‍ ⇦ لیتویی‍ شدیم‍‌‌ 😻 ♬
دیدگاه ها (۲۹)

اگه اینجوری بود من مخ ریاضی میشدم😆 😆

زندگی بدون این بشر جریان نداره😻 😻 😻

جون احسان خوجله😆 😆

#اکیپ_ارازل

بس که خاصیم یکی برای تولد خردادماهیها آهنگ تولد خوند تولدتون...

با وجود اینکه پاره شدیم ولی راحت شدیم❤️‍🩹

خاله مملی بقولید🙏🏿بالاخره سبک آرت استایلمو یجورایی پیدا کردم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط