خب بچهخا اومدم بگم که، بیاین بیگبنگ تشکیل بدیم! ایگ هم ن
خب بچهخا اومدم بگم که، بیاین بیگبنگ تشکیل بدیم! ایگ هم نکنین دیگه نمیخوایم تو اکیپ بکشیمت که
تیاوپی :: خودمم
جیدراگون :: یوکی
سونگری :: سانی
تهیانگ ::
دهسونگ ::
ببینین میدونم دهسونگ و تهیانگ ویژوآل خوبی ندارن ولی رول تک مهمه به رول تک فکر کنین
و برای اومدن به اکیپ حتما ایتا داشته باشین یا نصب کنین و آیدیتون رو بدین تو ایتا هم باید رولتون یکی از اینا باشه
تیاوپی :: خودمم
جیدراگون :: یوکی
سونگری :: سانی
تهیانگ ::
دهسونگ ::
ببینین میدونم دهسونگ و تهیانگ ویژوآل خوبی ندارن ولی رول تک مهمه به رول تک فکر کنین
و برای اومدن به اکیپ حتما ایتا داشته باشین یا نصب کنین و آیدیتون رو بدین تو ایتا هم باید رولتون یکی از اینا باشه
- ۷.۴k
- ۰۳ شهریور ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۴۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط