......
......
به صد یلدا الهی زنده باشی ..
انار وسیب و انگور خورده باشی
اگریلدای دیگرمن نباشم ..
تو باشی و تو باشی و تو باشی
.. پیشاپیش یلداتون مبارک دوستان ..
........
⊂_ヽ
\\ Λ_Λ
\ ( ˇωˇ)
<.. ヽ
/ へ\
/ / \\
レ ノ ヽ_つ
/ /
/ /|
( (ヽ
| |、\
| 丿 \ ⌒)
| | ) /
حالا یاروم بیاااا دلداروم بیاااااادستا بالا
حالا یاروم بیااااا دلداروم بیاااااا!, هلللللللللللله جونوم...
به صد یلدا الهی زنده باشی ..
انار وسیب و انگور خورده باشی
اگریلدای دیگرمن نباشم ..
تو باشی و تو باشی و تو باشی
.. پیشاپیش یلداتون مبارک دوستان ..
........
⊂_ヽ
\\ Λ_Λ
\ ( ˇωˇ)
<.. ヽ
/ へ\
/ / \\
レ ノ ヽ_つ
/ /
/ /|
( (ヽ
| |、\
| 丿 \ ⌒)
| | ) /
حالا یاروم بیاااا دلداروم بیاااااادستا بالا
حالا یاروم بیااااا دلداروم بیاااااا!, هلللللللللللله جونوم...
- ۱.۵k
- ۲۶ آذر ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط