{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر خوبه عاشق هم باشی

چقدر خوبه عاشق هم باشی
دیدگاه ها (۲)

زیبا

منم خیلی حساس هسم نسبت به ماشینم

ای جان

.

خیلی خوبه عاشق یکی باشی ولی هر کاری میکنی نمی تونی فراموش...

«من عاشق آدم‌هاییم که عاشق زندگینو به یادم میارن که زنده‌امآ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط