آدم يک بار دو بار خودشو يادآوری میكنه بار سوم به اين باو
آدم يک بار دو بار خودشو يادآوری میكنه بار سوم به اين باور میرسه که يا نخواست تورو يادش بمونه يا به ياد موندنی نبودی.
- ۱۴.۳k
- ۰۶ فروردین ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط