{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مدرسه مدرسه ما داریم میاییم 🥲💔

مدرسه مدرسه ما داریم میاییم 🥲💔
دیدگاه ها (۰)

شب شده پر ستاره الان عنکبوته میایه 💃😐😂

:))))

من اصلا قبل فوت کردنشم از کیوتیش نتونستم:|💖💖💖💖💖🥲🥲🥲

حجاب نداریم ولی غیرت که داریم،به سراغتان میاییم🇮🇷✌️

صدشب که هیچ!هزاران شبم باشهبرای ایران،برارهبرمون،برای کشورمو...

اینکه چیزی نیست ؛ من با دوستم تو مدرسه فقط با اشاره می‌فهمیم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط