{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🔴 روایت مهدی خانعلی‌زاده کارشناس روابط بین‌الملل از نتیجه

🔴 روایت مهدی خانعلی‌زاده کارشناس روابط بین‌الملل از نتیجه مذاکرات دیروز در سوئیس | دستاوردهای پوشالی!
دیروز در سوئیس:
۱. مذاکرات هسته ای بدون برقراری بندهای ۱، ۲، ۱۰ و ۱۱ تفاهم نامه برگزار شد. قرار است بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در هفته ی پیش رو به ایران بیایند و به سایتهای هسته ای ایران دسترسی پیدا کنند.
۲. خط اعتباری موقت و یک طرفه برای خرید محصولات غذایی به صورت انحصاری از آمریکا با اموال بلوکه شده ی ایران طراحی شد؛ یعنی ایران پولی دریافت نمیکند و پولهای ایران خرج خرید محصولات غذایی از ایالات متحده می شود.
۳. پذیرش مذاکرات منطقه ای و تثبیت اشغالگری اسرائیل در لبنان تا زمان توافق نهایی صورت گرفت.
✍ بیخود نبود که با خبر دروغ ترک مذاکرات توسط هیئت ایرانی، میخواستن حواس ملت رو از واقعیت پرت کنن.
#یا_لثارات_الخامنه‌ای
🇮🇷 به خط مقدم مبارزه با جریان نفاق بپیوندید | کانال «نویدِ ایران»
🌐 @navide_iran
🔴 بیانیه بصیرتی ۱۴۰۵/۰۴/۰۲ 🔴
بسم‌الله الرحمن الرحیم
آنتی فتنه :
دیروز در خبرها اومده که آمریکا قراره به جای پول به ما گندم و مواد غذایی بده
این خبر از چند جهت وحشتناکه
اول اینکه چرا پولهای ما باید بره به جیب کشاورزان آمریکایی؟
دوم اینکه ، وابستگی غذایی به آمریکااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟
واقعاً؟؟؟؟؟
که فردا هر جور بخواد ما رو برقصونه
سوم اینکه از کجا معلوم که این مواد غذایی آلوده نشه
با تکنولوژی های جدید جوری میشه مواد غذایی و یا ژنتیک گندم و ... رو آلوده کرد که قابل تشخیص نباشه
یا اصلا با توجه به دست داشتن شیطان در این ماجرا ، امکان هر نوع دستکاری ماورایی وجود داره ، انواع طلسمات و انواع اجنه های سیار که میتونن با این مواد غذایی وارد بدن مردم ما بشن
شاید اولش براتون خنده دار باشه ولی اگر بدونید پشت پرده کارهای شیطانی یهود چقدر توی این کارها استاد هستند ، هر چیزی رو نمیخورید قطعاً
از همه مهمتر اینکه اسلام نهی کرده وابستگی تامین غذا و پوشاک، از غیر از داخل بلاد خود
به این معنا که وابستگی غذایی و پوشاکی به غیر از خودت نداشته باشی
آی مردم داره یه اتفاقاتی میفته که اگر مطالبه گری نکنیم ، قطعاً فردا روزی به مشکلات بزرگی برمی‌خوریم
فعلا هم که مسئولین کشورمون بالاخص مذاکره کننده هامون هیچ حرفی نمیزنند
ولی کارشناسان نزدیک به مذاکرات دارن خبر میدن که اتفاقات وحشتناکی داره میفته
#بدون نظر #رهبری میرن مذاکره
با مردم هم حرف نمیرنند
در عوض رئیس جمهور تهدید میکنه اگر مردم همراهی نکنند تورم سه رقمی رو باید تحمل کنند
مجلس رو هم تعطیل کردن
و هیچ نقش نظارتی هم بر عملکرد مذاکره کنندگان در نظر گرفته نشده
یعنی هر کاری دلشون میخواد ، میکنند و به کسی هم پاسخ نمیدن و هیچکس هم نیست بهشون نظارت کنه
کاش یکی بیاد #کودتا رو برای من تعریف کنه
آقای دکتر سردار خلبان قالیباف
لطفا خواهشاً تشریف بیارید ایران و مجلس رو برپا کنید
این موضوع داره تبدیل به یک مشکل بزرگ میشه
اونوقت میگن حرفهای مثبت بزن
چشم ولی باید یک خبر مثبت باشه تا مثبت تحلیل بشه یا نه؟
نقش ما مردم اینه نگذاریم نقش امام جامعه ، به جایگاه رهبری تقلیل پیدا کنه
هر گاه هر کسی گفت که اینها با اجازه رهبری رفتن ، بهشون بگید امام‌ ما نظر دیگری دارند
نگذارید موضوع رو از جایگاه رهبری جا بیندازند
اصل موضوع عدم رضایت امام جامعه از مسیر احقاق حق مردم ایرانه
عده ای خیال میکنند کف خیابان رفتن و پلاکارد نوشتن کم کاریه ، کاش بدونید وقتی همگی همزمان یک مطالبه رو فریاد بزنیم قدرتی داره که هیچکس جلوش نمیتونه بایسته
مطالبه اصلی ما باید این باشه
به حرف امام برگردید
مجلس را باز کنید
حضور مردم در خیابان قطعاً تاثیر خواهد گذاشت اگر بتونیم موج ایجاد کنیم
ناامیدی ممنوع
خستگی ممنوع
الان زمان ناامیدی و خستگی نیست
محکم و استوار خیابانها را حفظ کنید تا کودتاچیان و دشمن به اهدافشون دست پیدا نکنند
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
✍️ مهدی اسلامی
#یا_لثارات_الخامنه‌ای
🇮🇷 به خط مقدم مبارزه با جریان نفاق بپیوندید | کانال «نویدِ ایران»
اگر گفتند حرفهای ترامپ و مقامات آمریکایی و اسرائیلی را باور نکنید بدانید که مسئولین خودمان متاسفانه دروغ می‌گویند و واقعیت همان چیزی هست که ترامپ و نتانیاهو می‌گویند
#تسلیم_نامه #نشر_حداکثری #مرگ_بر_امریکا #مرگ_بر_اسراییل #مرگ_بر_ضد_ولایت_فقیه #مرگ_بر_فتنه_گران #مرگ_بر_وطن_فروش_خائن #نه_به_آتش_بس #نه_به_مذاکره #مذاکره #نقض_آتش_بس #مذاکره_با_امریکا_هوشمندانه_و_شرافتمندانه_نیست #مذاکره_با_امریکا_بن_بست_محض_است #رهبر_شهید #مسئول_غربگدا #مرگ_بر_سازشگر #ایرانی_باغیرت #انتقام_خون_رهبر_شهید #مردم_مطالبه_کنید #رهبری_بامذاکره_مخالف_است #مسئولین_ولایت_پذیر_باشید
دیدگاه ها (۰)

#تسلیم_نامه #نشر_حداکثری ❗️ همتی: اگر نرخ و کیفیت نهاده‌های ...

#تسلیم_نامه #نشر_حداکثری خاک بر سر مسئولانی که عرضه ندارند ا...

#تسلیم_نامه #نشر_حداکثری #نشر_حداکثری این صحبت های آقای نبوی...

﷽‌🚨🚨اعتراض حمید رسایی به پلمپ درب‌های مجلس شورای اسلامی!بعد ...

حجت الاسلام نبویان: ما در پاکستان یک خطای راهبردی داشتیم که ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط