...کاش یکی باشد،
...کاش یکی باشد،
که با او مثل خودِ خودت باشی
همانطورکه در خلوتت هستی...
درست مثل خودت و آینه!
به دور از ترس و خجالت
برایش حرف هایت را بزنی،
کنارش ازته دل بخندی،
جنب و جوش داشته باشی
ادا دربیاوری
حتی گاهی بی رو درواسی، کنارش
به بد ترین شکل ممکن گریه کنی....
یکی که نگران قضاوت کردنش نباشی
خودت باشی,و خودش!
یک رفیق ناب که؛
تمام کمبودهایت را پر کند
تا تو وادار به تظاهر نشوی...
#پست_جدید #خاصترین #تکست_خاص #دخترونه #تکست_ناب #عشق #عاشقانه #لایک_فالو_کامنت_یادتون_نره
که با او مثل خودِ خودت باشی
همانطورکه در خلوتت هستی...
درست مثل خودت و آینه!
به دور از ترس و خجالت
برایش حرف هایت را بزنی،
کنارش ازته دل بخندی،
جنب و جوش داشته باشی
ادا دربیاوری
حتی گاهی بی رو درواسی، کنارش
به بد ترین شکل ممکن گریه کنی....
یکی که نگران قضاوت کردنش نباشی
خودت باشی,و خودش!
یک رفیق ناب که؛
تمام کمبودهایت را پر کند
تا تو وادار به تظاهر نشوی...
#پست_جدید #خاصترین #تکست_خاص #دخترونه #تکست_ناب #عشق #عاشقانه #لایک_فالو_کامنت_یادتون_نره
- ۵.۶k
- ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط