یکی نیس به این سالومه بگه شما برو در خودتو ببند…. خودشون
یکی نیس به این سالومه بگه شما برو در خودتو ببند…. خودشون شب تا صبح همش تصاویر و کلیپ از بدبختیا و کارتون خوابیا و مکان های داغون ایران میذارن حالا اومده واسه ما ادعا میکنه…. ببند در اون دهنو سالومه….
- ۸۲۱
- ۱۲ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط