{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بمیرم...

بمیرم...
ایشون از شهید های والا مقام جنگ رمضانند
دیدگاه ها (۰)

خدا باعث بانی های شهید شدن ایشون رو به درک واصل کنه

بدون شرح...

بله ...

همان طور که گفتم ما ایزانیا از بچگی گنگمون بالاست

💠 تیزر | مراسم گرامیداشت « علمدار تنگه هرمز دریابان پاسدار ش...

.مقام والا حیدر💚........

ایشون چقدر خوشگله من برمبراش بمیرم🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط