{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فرشته‌های روی زمین قابل دیدن وجود دارند اما بعضی وقت‌ها چ

فرشته‌های روی زمین قابل دیدن وجود دارند اما بعضی وقت‌ها چون بال ندارند ما به آنها می‌گوییم: خواهر.اجی ترنمم❤👉
دیدگاه ها (۶۱)

تقدیم به مهربونترین وخاصترین خواهر دنیام T

قربونتوت برم فرشته های روی زمین بودین قدرتونو بعضیا نمیدونست...

سالگرد تون مبارک فرشته های روی زمین بمونین برام تا همیشه🥹🥹🥹

فرشته ها همیشه وجود دارن ولی چون بال ندارن بهشون میگن دختر🧚🏼...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط