{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو رو خدا دیگه ایقد ازیت نکنین این طفلِ معسومو 😅

تو رو خدا دیگه ایقد ازیت نکنین این طفلِ معسومو 😅
دیدگاه ها (۲۷)

ووووش پاداششو بدین بره😅

برگردین برگردین 😅 🖐

دلم میخواد خفه شون کنم 😠 😅 😜 البتع از این قبیل موجودات تو...

ببیدارید هوووووووو 😲

این آهنگه رو‌ تو رو‌ خدا گزارش نکنین .راستی ،از پارت آخر فن ...

کسی اسم این اهنگ رو داره به منه طفل بگه؟..... ✨🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط