{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

Are...khodai...

Are...khodai...


ki hasssssss??????????O_O
دیدگاه ها (۱۵)

...

Delam bad jOor emam reZa mkhad...

گاهی وقتا نوشتنت نمیاد, چایی هم برات بی مزه میشه, از حرف زدن...

هیسسسسسسسسسسسسس....ساکت...یه کف مرتب به افتخارش...!چه با احس...

ki#ki

#ki

#ki

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط