{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی قرارتوام.بی قرارلحظه های باتوبودن.

بی قرارتوام.بی قرارلحظه های باتوبودن.
دیدگاه ها (۴)

خدا یاشکرت, که همه جاهوای منوداری ...یارب.امیدم به امیدتو..

ایستادگی بایدکرد

هیچ وقت تنها مگذارمرا,ای الهی عشق

گاهی...نمیشه دست ازدوست داشتن برداشت..حتی اگه ازش دلخوری.

ناخن های اتناخن های لیناناخن های میراناخن های بینا ناخن های ...

هااااای خانم ،های ،های ؛🤣🤣🤣

کصشعر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط