{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منو رفیقم یهویی...

منو رفیقم یهویی...
دیدگاه ها (۲۲)

لطفا فقط کامنت حتی ی دونه لایکم نمیخوام

توروخدا لایک نکنید فقط کامنت

کیا موافقن؟؟؟؟دستا بالااااااا مخالفا دستا پایننننننننن

a....خوش دونه وا کیم

منو رفیقم همیشه کم رو میدم رفیقم

منو رفیقم

منو رفیقم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط