تیام
تیام
فکر نکن دشمن داشتن در زندگی
درد و رنجه؛
میتونه نعمت هم باشه،
یه آدم عاقل از دشمن هاش بیشتر چیز یاد میگیره تا یه آدم احمق از دوستاش ...
فکر نکن دشمن داشتن در زندگی
درد و رنجه؛
میتونه نعمت هم باشه،
یه آدم عاقل از دشمن هاش بیشتر چیز یاد میگیره تا یه آدم احمق از دوستاش ...
- ۲.۳k
- ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط