{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

➕ عروسکی که در 5 سالگی خراب شد

➕ عروسکی که در 5 سالگی خراب شد
و کلی غصه اش را خوردیم،
در 10 سالگی دیگر اصلا مهم نیست.

نمره امتحانی که در دبیرستان کم شدیم و آنقدر به خاطرش اشک ریختیم و روزگارمان را تلخ کرد در دوران دانشگاه هیچ اهمیتی ندارد و کلا فراموش شده است.

آدمی که در اولین سال دانشگاه آنقدر به خاطرش غصه خوردیم و اشک ریختیم و بعد فهمیدیم ارزشش را نداشته و دنیایمان ویران شد،
در سی سالگی تبدیل به غباری از یک خاطره دور دور دور شده که حتی ناراحتمان هم نمیکند.

و چکی که برای پاس کردنش در سی سالگی آنقدر استرس و بی خوابی کشیدیم، در 40 سالگی یک کاغذ پاره بی ارزش و فراموش شده است. پس یقین داشته باش که مشکل امروزت، اینقدرها هم که فکر میکنی بزرگ نیست. این یکی هم حل می شود. میگذرد و تمام می شود. غصه خوردن برای این یکی هم همان قدر احمقانه است که درسی سالگی برای خراب شدن عروسک پنج سالگی ات غصه بخوری. همه مشکلات، همان عروسک پنج سالگی است. شک نکن
دیدگاه ها (۱۹)

جونم در اومد ولی خریدمشارزون بودااا ولی من حال بازی نداشتم

از دستت دادم مهربونم چهارسال پیش .. حق داری دیگه برنگردی

صبح بخیر بیدار شودما ولی​ هنوز خوابم میاد

مهتابییی دلم واسه نقاشیات تنگ شده هعییی !

عفریته تاریکی نویسنده مرتضی متقیان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط