{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لازمه پست بزارم؟؟؟؟

لازمه پست بزارم؟؟؟؟







یا همین که سایم بالا سرتونه کافیه؟؟؟
دیدگاه ها (۳)

خوب که فکر می کنم می بینم گاهی یک شکلات مغزدار بیشتر می چسبد...

اگه گفتین اون چه کشوریه که توش ٧٥ میلیون نفر برای هم تاسف می...

هر کی بیداره یه حاضری بده

هرکی تونست خیلی زرنگه

اول کدوم رو بزارم یه نظر کافیه پایینی یا بالایی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط