وای خدایا چقدر لبریزم ازخوشبختی...
وای خدایا چقدر لبریزم ازخوشبختی...
ممنون ازهدیه هایی که به من بخشیدی
همسری فداکار ودلسوز ومهربون
ویه دختر ناز ودوست داشتنی....
دلم می خواد هر لحظه بخاطر داشتنشون خدارو شکر کنم.
دخترنازم وقتی می خنده از ته دل می خندم و همزمان اشکام سرازیر می شه ...
هیچ وقت این قدر خوشحال نبودم..هیچ وقت..
خدایا این سرمایه های زندگی من و برام سلامت نگه دار
آمین....
ممنون ازهدیه هایی که به من بخشیدی
همسری فداکار ودلسوز ومهربون
ویه دختر ناز ودوست داشتنی....
دلم می خواد هر لحظه بخاطر داشتنشون خدارو شکر کنم.
دخترنازم وقتی می خنده از ته دل می خندم و همزمان اشکام سرازیر می شه ...
هیچ وقت این قدر خوشحال نبودم..هیچ وقت..
خدایا این سرمایه های زندگی من و برام سلامت نگه دار
آمین....
- ۲.۱k
- ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط