شرکت ایرباس در قرارداد خود با ایران یک بند مهم نوشته :
شرکت ایرباس در قرارداد خود با ایران یک بند مهم نوشته :
طرف ایرانی به هیچ عنوان حق ندارد وانت ایرباس بسازد!
طرف ایرانی به هیچ عنوان حق ندارد وانت ایرباس بسازد!
- ۴۳۳
- ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط