{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.
آدمها شبیه لیوانند
ظرفیتهایی مشخص دارند
بعضی به اندازه استکان،
بعضی فنجان ،
بعضی هم یک پارچ بزرگ
وقتی بیش از ظرفیت لیوان در آن آب بریزی، سر ریز میشود، خیس میشوی .
حتی گاهی که در اوج بدشانسی باشی
و در لیوان به جای آب
شربتی چیزی را زیادی ریخته باشی
وسرریز شده باشد ،
لکه ش تا ابد بر روی لباست میماند.
آدمها مثل لیوان میمانند
ظرفیت هایی مشخص دارند .
.
لطفا قبل از ریختن مهر و عطوفت در پیمانه های وجودیشان ، ظرفیتشان را بسنج
به اندازه محبت کن
اگر اینکار را نکنی ، اگر زیادی محبت کنی
اگر سر ریز شدند و محبت بالا آوردند ،
باد الکی به غبغب انداختند
ان موقع فقط از خودت
و عملکرد خودت عصبانی باش
نه از آدمها که شبیه لیوانند .
دیدگاه ها (۱)

من در حال میوه خریدن

کارکترها به عنوان برادر بزرگتر.(پارت ۲)

پارت ۱۱R:"چی شده، اخمات تو همه باز."O:"اه بابا کاکاشی باز رف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط