{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادم باید کاری کند برای دوست داشتن!

ادم باید کاری کند برای دوست داشتن!
دیدگاه ها (۹)

تو را می‌سپارم به دامان دریا.۳۲ سرنشین دلاورمون در دریایی به...

اخه چطوری....

برای تو برای چشمهایت برای من برای دردهایم برای ما

*برای هر انسان، کسی باید باشدکه با دوست داشتن زیباترش کند.مث...

کلیپ غمگین برای من و برای بعضیا ....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط