{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر ناراحتی با من حرف بزن…

اگر ناراحتی با من حرف بزن…


^___^
دیدگاه ها (۱۰)

به عکس بالا توجه کنید ^____^

مدرسه تمااام ^_____^درس تمااامسلام تعطیلاااات ^-^

خخخخخ… #مخاطبعشقم همون ایرانسله ^_~باغبونم بهترین دوستمه ۸_۸...

خخخخخ قابل توجه بعضیا ^___~

سوال پست:وقتی ناراحتی ترجیح میدید راجب ناراحتیت با کی حرف بز...

حرف بزن بیبی💋

اگه حرف خوبی میگه بزن لایکو🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط