ﺍﯾﻦ ﺟــﺎ مجازی ﺍﺳﺖ !!.. ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ ﺳﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩﻥ ﺯﯾـــــــﺎﺩ ..
ﺍﯾﻦ ﺟــﺎ مجازی ﺍﺳﺖ !!.. ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ ﺳﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩﻥ ﺯﯾـــــــﺎﺩ ... ﺁﻫﺎﯼ ﺗﺎﺯﻩ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪﻩ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ ... ﺗـﻨﻬــﺎﯾــﯿﻪ ﻫـﯿﭻ ﮐـﺲ ﺭﻭ ﺑﺎﻭﺭ ﻧــﮑﻦ ... ﺧﻮﺍﻫﺮ ﺑﺮﺍﺩﺭﯼ ﺷﺮﻭﻉ ﯾﮏ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﯼ ﺍﺣﺴﺎﺳﯿﺴﺖ ... ﺍﯾﻦ ﻣﻠﺖ ﻋـﺸﻘـﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺑﻼﮎ ﻣـﯽ ﮐﻨﻦ ... |: ... ﺗﺎ ﺑﯽ ﺩﺭﺩﺳﺮ ﻫﺮﮐﺎﺭﯼ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺑﮑﻨﻦ ... ! ﺩﯾـﻮﺍﺭﻫﺎﯼ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺑﯿﮕﺎﻧﮕﯽ ... ﻧـﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﯼ ﭘﺮ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﺍﻧﮕﯽ ... ﻻﯾﮑﻬﺎﯼ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺟﺎﺳﻮﺳﯽ ... !! ﻫﻤﮥ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺭﻭﯼِ ﻫﻢ ........ ﺩﺭﻭﻏﯽ ﺑﯿﺶ ﻧﯿﺴـﺖ !!!... ﺁﺭﯼ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﻣﺎ " اینجا فضای مجازیه،اسمش روشه... نباید بیشتر از حد مجاز رو آدماش حساب بازکنی!! اینجا جاییه ک آدماش خودشونو مجاز ب هر کاری میدونن! مجاز ب دل بستن و دل شکستن... مجاز ب عاشق شدن و فارغ شدن... مجاز ب دروغ،دروغ،دروغ... مجاز ب خیانت،خیانت،خیانت! واقعا مسخره تر از دنیای مجازی وجود نداره! اینجا تورو از دوستات،خانوادت،زندگیت دور میکنه!! و نزدیکت میکنه ب آدمای هزار رنگی ک همزمان ک با تو حر ﺍﯾﻦ ﺟــﺎ مجازی ﺍﺳﺖ !!.. ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ ﺳﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩﻥ ﺯﯾـــــــﺎﺩ ... ﺁﻫﺎﯼ ﺗﺎﺯﻩ ﻭﺍﺭﺩ ﺷﺪﻩ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ ... ﺗـﻨﻬــﺎﯾــﯿﻪ ﻫـﯿﭻ ﮐـﺲ ﺭﻭ ﺑﺎﻭﺭ ﻧــﮑﻦ ... ﺧﻮﺍﻫﺮ ﺑﺮﺍﺩﺭﯼ حر ف میزنن،تو خصوصی با یکی دیگه...
- ۶۰۶
- ۳۰ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط