{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پرسپکتیو از کلاس مجازی اوردم براتون :)

پرسپکتیو از کلاس مجازی اوردم براتون :)
دیدگاه ها (۸)

شما یادتون نمیاد ی زمانی تو خوابگاها این شکلی بودن😂😶

چطوری اخه😐😕

‏دانشجو‌ها، 5دقیقه بعد شروع کلاس مجازی :)

اندر حکایات آموزش مجازی :)))

ایده اوردم براتون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط