{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حواسمان هست .

حواسمان هست .
که چه زود
و
زودتر
پیر میشویم .
ما کجای زمان ایستاده ایم .
دیدگاه ها (۱)

در امتدا د عمرمانفقطایستاده ایم به تماشا .

تو که باشی منم یاد میگیریم که چگونه روئ پای خودم بایستم . وچ...

سلام. ابادی خوبی .

عرض ادب مولا

ایستاده ایم!✊🏻#کف_خیایون

تا اخر ایستاده ایم#کلیپ_انقلابی

ما تا اخر ایستاده ایم... #ایران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط