{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خـــــدایـــــــا...

خـــــدایـــــــا...
دلتـــــنگـــــم...!!
برای کسی که مدت هاست بی انکه باشد
هر لحظه با فکرش"

زندگی کردم
دیدگاه ها (۱۰)

:) :)

زندگی به لحظه هاست :))

زندگی به لحظه هاست...?؟!¡ #لایک#اکسپلور#ویسگون#...

زندگی به لحظه هاست ...🤍🕊

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط