{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#pikshenبــــــــاشو پــــــــادشاهی کن

#pikshenبــــــــاشو پــــــــادشاهی کن
دیدگاه ها (۱۳۴)

یه وقتایی هست ...نه "گریه کردن" آرومت میکنه ..نه "نفس عمیق" ...

خخخخخ

وقتی یکیو ♥ دوست داری♥ اشکشو درنیار;(((با اشکاش از چشماش میو...

سیگـــــــــاردوس دارم

Живи, ошибайся, переживайزندگی کن، خطا کن، تجربه کن!

کن کن😍

لایک کن لایک کنفالو کنبرای فهمیدن داستان بیا شخصی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط