{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فکر کنم همتون این لکو را بشناسید

فکر کنم همتون این لکو را بشناسید
ولی بچه ها بیایید این بحث رو تمام کنیم


ببینید اصن مهراد هیدن نمیدونسته این لوگو واسه ی بی تی اس هستش
پس لطفا بیخودی وقتی چیزی را نمیدونید
نیایید هیت بدید
من نه از بی تی اس خوشم میاد و نه بدم میاد
اهنگاشو هم گوش میدم بدم هم نمیاد
ولی لطفا دیگه این بحث رو تمام کنید
اول ببینید که مهراد هیدن از قصد کرده یا از عمد
همین
#زود_ قضاوت_ نکنیم
#مهراد_ هیدن
#بی_ تی _ اس
دیدگاه ها (۰)

#هیت # ندیم

کپشن رو بخون‌..... طرفدار های حامیم لایک کنن طرفدلر های رهام...

برم ورزش کنممممم

سلام میخواستم یه صحبت طولانی بکنم ولی اگه خوشت نیومد لازم نی...

خب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط